Regulamin Świata Prywatnego Elizjum
1. Postanowienia ogólne
1.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie, obok tego zobowiązuje się do konsultowania zmian z Administracją Margonem.
1.1.1. O zmianach Gracze będą informowani z wyprzedzeniem 14 dni od daty wprowadzenia nowego regulaminu.
1.2. Każdy Gracz Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu Serwisu i Gry Margonem, Zasad Prywatnych Światów oraz regulaminu Świata prywatnego Elizjum.
1.3. Świat prywatny Elizjum działa w oparciu o współpracę, równość i wzajemną akceptację między Graczami. Zamysłem Świata prywatnego Elizjum jest kultywowanie oraz utrzymywanie przyjaznych stosunków pomiędzy Graczami, współpracy pomiędzy indywidualnymi osobami oraz dążenie do celów.
1.4. Każdy Gracz Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się dołożyć wszelakich starań do poszerzania oraz kultywowania harmonii Świata.
1.5. Świat prywatny Elizjum rządzi się specyficznymi zasadami klanowymi, wszelakie informacje dotyczące takowej tematyki publikowane na Forum Gry Margonem posiadają władzę ustawodawczą.
1.6. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do zmian w statystykach Świata. Gracze będą informowani z 24-godzinnym wyprzedzeniem w biuletynie lub reklamie Świata.
1.7. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do dowolnego zapraszania osób, wliczając w to Graczy, którzy opuścili Świat z powodu Syberii, blokady Konta oraz każdego innego rodzaju przewinienia.
1.7.1. Wszystkie zaproszone osoby na Świat prywatny Elizjum publikowane są w Biuletynie, brak adnotacji przez Zarządcę Świata prywatnego Elizjum jest równoznaczne z bezprawnym uzyskaniem zaproszenia na Świat.
1.8. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do braku tłumaczenia się z podjętych decyzji.
1.9. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do odrzucenia prośby zesłania na Świat wyrzutków.
1.10. W szczególnych sytuacjach Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do ukarania Gracza za coś, co nie zostało ujęte w niniejszym regulaminie.
1.11. Na Świecie prywatnym Elizjum obowiązuje maksymalny poziom doświadczenia, który wynosi 313, a przekroczenie takowego poziomu skutkuje natychmiastowym przeniesieniem wszystkich Postaci takowego Gracza na Świat wyrzutków.
1.12. W przypadku wyjątkowych okoliczności, Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wyznaczenia dowolnej osoby do pełnienia jego obowiązków. Gracze zostaną poinformowani o zaistniałej sytuacji z 12-godzinnym wyprzedzeniem.
1.13. Zarządca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wymierzenia kary.
1.13.1. Jako karę regulamin definiuje każdego rodzaju ograniczenie lub utrudnienie nałożone regulaminowo na Gracza, wliczając, nie ograniczając się do kar alternatywnych opisanych w punkcie jedenastym niniejszego regulaminu.
1.14. Zarządca zastrzega sobie prawo do nałożenia specjalnych zasad wobec Graczy rekrutowanych.
1.15. Na Świecie prywatnym Elizjum istnieje temat o nazwie "Spis Wygnańców". W temacie tym wpisywani są Gracze, które decyzją rady Świata nie mają wstępu na Świat prywatny Elizjum. Dotyczy to Graczy, którzy zostali zesłani na Syberię za wyjątkowo naganne zachowanie lub w innym stopniu (nie tylko w obrębie Świata prywatnego Elizjum) pozostawiły negatywne odczucie radzie Świata.
1.16. Na świecie prywatnym Elizjum obowiązuje całkowity zakaz logowania się osób, które nie posiadają postaci na świecie prywatnym Elizjum, przez wszelki możliwy system oferowany przez Usługodawcę.
1.17. Na Świecie mogą być przeprowadzane eventy z elementami losowymi, tj. konkursy, loterie i inne, w których wygraną lub nagrodą za udział są elementy Serwisu dostępne na danym Świecie, w szczególności dobra wirtualne możliwe do zdobycia lub nabycia w Grze. Dozwolone jest także oferowanie/zapraszanie do udziału w wyżej opisanych eventach.
1.18. Nieznajomość regulaminu Świata prywatnego Elizjum nie zwalnia z jego przestrzegania.
2. Postacie i nieaktywności
2.1. Każdy Gracz Świata prywatnego Elizjum zobowiązany jest do posiadania klimatycznego Nicku. Nicki Postaci muszą zaczynać się z dużej litery, jednakże nie mogą być pisane „PoKeMoNeM”, być obraźliwe, rasistowskie, antysemickie oraz nie mogą zawierać końcówek typu "PL, XD, XP", etc. Nicki muszą nawiązywać do motywu fantasy, nie mogą być polskiego pochodzenia, jak i nie mogą być obcym tłumaczeniem z języka polskiego. Obok tego zabrania się używania wszelakich form czasowników w Nicku Postaci. W przypadku założenia Postaci która, łamie takowy punkt regulaminu, Gracz zostanie zabity na okres 336 godzin, jeśli do końca kary Gracz nie zmieni Nicku, jego Postacie zostaną przeniesione na Świat wyrzutków.
2.1.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do podejmowania wiążących decyzji dotyczących klimatyczności Nicku.
2.2. Każdy Gracz Świata prywatnego Elizjum jest zobowiązany do zdobycia 49 poziomu doświadczenia na pierwszej Postaci w ciągu 7 dni od czasu jej utworzenia.
2.3. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wysyłania darmowych zaproszeń na kolejną Postać, jeśli uzna to za stosowne.
2.4. Gracz Świata prywatnego Elizjum ma prawo do jednorazowego darmowego resetu jednej Postaci, Gracz zobowiązany jest do opublikowania jasnej wiadomości dotyczącej resetu Postaci w odpowiednim temacie.
2.5. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wprowadzenia Postaci sezonowych, wszelkie niezbędne informacje dotyczące Postaci sezonowych będą zawarte w odpowiednim temacie na Forum Gry Margonem.
2.6. Dopuszczalny czas nieaktywności na Świecie prywatnym Elizjum wynosi 7 dni.
2.6.1. Gracz świata prywatnego Elizjum ma prawo do prośby o wydłużenie swojej nieobecności na okres maksymalnie do 21 dni.
2.6.1.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do zaakceptowania lub odrzucenia prośby gracza.
2.6.2. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do odstąpienia od punktu 13.3.1.1. regulaminu Świata prywatnego Elizjum.
3. Klany
3.1. Głównym klanem obowiązującym jest klan Ellyseum.
3.1.1. Klan Ellyseum jest klanem otwartym dla każdego Gracza Świata prywatnego Elizjum, którzy nie posiadają obecnie żadnego klanu.
3.2. Na Świecie prywatnym Elizjum dozwolone jest posiadanie własnego klanu, lub przebywanie w innym, niż klan główny - Ellyseum.
3.3. Wymagana jest przynależność do któregokolwiek z klanów istniejących na Świecie.
3.4. Założenie nowego klanu wymaga zgody Zarządcy Świata prywatnego Elizjum.
3.4.1. Do założenia nowego klanu potrzeba 1 miliard złota oraz gotową nazwę klanu.
3.4.2. W przypadku założenia klanu bez zgody Zarządcy, klan musi zostać rozwiązany w trybie natychmiastowym, a w przypadku niedopasowania się do takowego punktu regulaminu, Gracz, który założył dany klan, zostanie ukarany zabiciem na okres 336 godzin.
3.4.3. Każdy klan Świata prywatnego Elizjum zobowiązany jest do posiadania klimatycznej nazwy. Nazwa klanu musi zaczynać się z dużej litery, jednakże nie może być pisana „PoKeMoNeM”, być obraźliwa, rasistowska, antysemicka oraz nie może zawierać końcówek typu "PL, XD, XP", etc. Obok tego zabrania się używania wszelakich form czasowników w nazwach klanów.
3.4.4. Po założeniu nowego klanu założyciel zobowiązany jest do uzbierania sześciu indywidualnych osób w klanie w ciągu 5 dni od jego utworzenia.
3.4.4.1. Jako indywidualną osobę takowy regulamin definiuje każdą osobę z unikalnym ID Profilu, ilość Postaci w klanie nie gra roli, jedynie liczba członków z innym ID.
3.4.4.2. W przypadku niewystarczającej liczby członków w klanie, założyciel klanu ma prawo do 5 dni na zebranie potrzebnych mu osób, w przypadku niepowodzenia założyciel klanu zostaje zobowiązany do rozwiązania klanu.
3.4.5. Każdy założyciel klanu ma prawo do indywidualnej oceny swojego klanu przez radę Świata, obok tego rada Świata zobowiązuje się do indywidualnego rozpatrywania spraw dotyczących upadających klanów.
3.4.5.1. Ocena klanu obejmuje również rozmowę na dowolnym komunikatorze na temat takowego klanu z radą Świata.
3.4.5.2. Rada Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wytoczenia indywidualnych środków na poczet uratowania/pomocy upadającego klanu.
3.4.5.3. W przypadku podjęcia decyzji o rozwiązaniu klanu, założyciel klanu nie ma możliwości uzyskania rekompensaty za poniesione straty z powodu założenia lub ulepszenia swojego klanu.
3.4.5.4. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do odstąpienia od takowego punktu regulaminu, według własnego uznania.
3.5. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wycofania zgody na utworzenie klanu bez podania powodu.
3.6. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do rozwiązywania klanu w przypadku poważnych dowodów przeciwko danemu klanowi.
3.6.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się do wysłuchania obrony klanu, zanim zostanie podjęta decyzja o jego rozwiązaniu.
3.7. Wszystkie klany poza głównym są zobowiązane do płacenia comiesięcznej subskrypcji, będącej formą możliwości działania klanu przez kolejny miesiąc. Wymagana zapłata to 300 milionów podstawowej zapłaty + 20 milionów za każdą Postać w klanie.
3.7.1. Przykładowy klan posiadający 20 członków musi uiścić opłatę 300 milionów + 400 milionów za Postacie, co daje sumę 700 milionów złota.
3.8. Nieuiszczenie takiej zapłaty pierwszego dnia miesiąca na pocztę Zarządcy Świata będzie skutkowało przymusem rozwiązania klanu w ciągu tygodnia. Zapłata powinna być udokumentowana screenem i wstawiona do odpowiedniego tematu na Forum Gry.
3.9. Na Świecie prywatnym Elizjum istnieje zakaz posiadania więcej niż jednego klanu, takowy punkt obejmuje również dołączenia do różnych klanów.
3.9.1. Wyżej wymieniony punkt regulaminu nie obejmuje rady Świata prywatnego Elizjum, która utrzymuje aspekt finansowy danych klanów.
3.10. Każdy Gracz zobowiązany jest do jednoczenia i solidaryzowania się z klanem.
3.11. Zarządca Świata prywatnego Elizjum nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z wyboru klanu, każdy Gracz jest świadomy podejmowanych przez siebie decyzji.
3.12. W przypadku oszustw za pomocą klanów, Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do nadania kar alternatywnych na wszystkie Postacie osób, które uczestniczyły w danym procederze.
4. Herosi
4.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wyznaczenia okna czasowego na pokonanie danego potwora.
4.1.1. Informacje dotyczące możliwości pokonywania danych potworów będą publikowane w odpowiednim temacie na Forum Gry.
4.2. Wszyscy herosi, również pochodzących z wydarzeń cyklicznych lub innego rodzaju eventów, muszą być odnotowani w odpowiednim temacie zbiorczym na Forum Gry.
4.3. Zakazuje się bicia herosów samemu.
4.3.1. Grupa powinna składać się z przynajmniej dwóch osób. Wymaga się wołania na herosa przez temat na Forum Gry, bądź wiadomość systemową (komendą „/os”).
4.3.2. Po zawołaniu na herosa w temacie i zabiciu go, należy edytować post i załączyć odpowiednią adnotację.
4.3.2.1. Każdy Gracz Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się do załączenia odpowiedniej adnotacji w przeciągu 15 minut od zabicia herosa.
4.3.3. Odstępstwem od punktu 4.3. jest brak chętnych na herosa po 3 minutach od zawołania poprzez temat lub wiadomość systemową.
4.3.4. Heros jest zajęty przez osobę, która pierwsza znajdzie się w widocznej pozycji od herosa (8 kratek).
4.4. Gracz tworzący grupę zobowiązuje się do dodania każdej osoby w kolejności dotarcia na herosa, w przypadku braku dopasowania się do takowego punktu regulaminu Gracz zostanie ukarany.
4.4.1. Niedozwolone jest wykorzystywanie takowego podpunktu regulaminu do wykluczenia poszczególnej grupy osób z poziomem doświadczenia, która nie ma poszczególnego wpływu na łup, innymi słowy Gracz nie ma prawa aby wyznaczać przedział mniejszy niż maksymalne rozłożenie przedziałowe, które nie obniża możliwości na łup.
4.5. Znalazca ma prawo do zajęcia jednego łupu - musi o tym poinformować w temacie na Forum Gry (o konkretnym, zajętym łupie).
4.5.1. W przypadku wołania na herosa przez wiadomość systemową Gracz musi poinformować uprzednio SMC, bądź Graczy z grupy, przed zaatakowaniem herosa.
4.5.2. Wiadomość o zajmowanym łupie po zaatakowaniu herosa nie będzie uznana za obowiązującą.
4.6. Tylko dowódca lub osoba przez niego wyznaczona ma prawo do zaatakowania herosa.
4.7. W godzinach 22-8 dozwolone jest samodzielne bicie herosów bez odczekania czasu regulaminowego, Gracz nadal zobowiązany jest do zawołania Świata oraz próby utworzenia grupy w przypadku aktywności innych Graczy.
5. Tytani
5.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wyznaczenia okna czasowego na pokonanie danego potwora.
5.1.1. Informacje dotyczące możliwości pokonywania danych potworów będą publikowane w odpowiednim temacie na Forum Gry.
5.2. Wszyscy tytani, również pochodzących z wydarzeń cyklicznych lub innych rodzaju eventów, muszą być odnotowani w odpowiednim temacie zbiorczym na Forum Gry.
5.2.1. W przypadku pojawienia się tytana, Gracz, który pierwszy się przy nim znajdzie, zmuszony jest powiadomić o tym na Forum Gry, stosując się do podanego wzoru.
5.2.1.1. Post informujący o pojawieniu się tytana na Forum Gry może być równie dobrze postem informującym o zbiórce Graczy na tytana o danej godzinie (może tak wyniknąć również pod wpływem Graczy komentujących post na Forum Gry).
5.2.2. Gracz, który zawołał na tytana, odpowiedzialny jest za zorganizowanie grupy. W przypadku umówienia się na konkretną godzinę i absencją Gracza zwołującego, przejmuje wówczas dowództwo ktokolwiek inny, który znalazł się o podanej godzinie, przy tytanie, jako jeden z pierwszych.
5.2.3. Po zawołaniu na tytana w temacie i zabiciu go, należy edytować post i załączyć odpowiednią adnotację.
5.2.3.1. Każdy Gracz Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się do załączenia odpowiedniej adnotacji w przeciągu 15 minut od zabicia tytana.
5.3. Znalazca tytana ma nakaz dążenia do utworzenia jak największej drużyny, nie bacząc na jakiekolwiek prywatne, bądź klanowe podziały.
5.3.1. Gracz tworzący grupę zobowiązuje się do dodania każdej osoby w kolejności dotarcia na tytana, w przypadku braku dopasowania się do takowego punktu regulaminu Gracz zostanie ukarany.
5.4. Obowiązuje całkowity zakaz zajmowania łupu z tytana.
5.5. Tylko dowódca lub osoba przez niego wyznaczona ma prawo do zaatakowania tytana.
6. Kolosi
6.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wyznaczenia okna czasowego na pokonanie danego potwora.
6.1.1. Informacje dotyczące możliwości pokonywania danych potworów będą publikowane w odpowiednim temacie na Forum Gry.
6.2. Wszyscy kolosi, również pochodzących z wydarzeń cyklicznych lub innych rodzaju eventów, muszą być odnotowani w odpowiednim temacie zbiorczym na Forum Gry.
6.2.1. W przypadku chęci zebrania grupy na kolosa, Gracz zmuszony jest powiadomić o tym na Forum Gry, stosując się do podanego wzoru.
6.2.1.1. Post informujący o chęci bicia kolosa na Forum Gry, może być równie dobrze postem informującym o zbiórce Graczy na kolosa o danej godzinie (może tak wyniknąć również pod wpływem Graczy komentujących post na Forum Gry).
6.2.2. Gracz, który zawołał na kolosa, odpowiedzialny jest za zorganizowanie grupy. W przypadku umówienia się na konkretną godzinę i absencją Gracza zwołującego, przejmuje wówczas dowództwo ktokolwiek inny, który znalazł się o podanej godzinie, przy wejściu na mapę z kolosem, jako jeden z pierwszych.
6.2.3. Po zawołaniu na kolosa w temacie i zabiciu go, należy edytować post i załączyć odpowiednią adnotację.
6.2.3.1. Każdy Gracz Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się do załączenia odpowiedniej adnotacji w przeciągu 15 minut od zabicia kolosa.
6.3. Znalazca kolosa ma nakaz dążenia do utworzenia jak największej drużyny, nie bacząc na jakiekolwiek prywatne, bądź klanowe podziały.
6.3.1. Gracz tworzący grupę zobowiązuje się do dodania każdej osoby w kolejności dotarcia na kolosa, w przypadku braku dopasowania się do takowego punktu regulaminu Gracz zostanie ukarany.
6.4. Tylko dowódca lub osoba przez niego wyznaczona ma prawo do zaatakowania kolosa.
6.5. Punkt 6. obowiązuje również w przypadku NPC dopuszczających do map z kolosami eventowymi.
7. Krwawe Kopalnie
7.1. Na Świecie prywatnym Elizjum obowiązuje zakaz uczestniczenia w Krwawych Kopalniach.
7.2. Wyjątkiem od punktu 7.1. jest posiadanie przepustki nadającej możliwość udziału.
7.3. Informację dotyczące możliwości zakupu przepustki będą publikowane w odpowiednim temacie na Forum Gry.
7.4. Uczestnictwo w Krwawych Kopalniach bez uzyskania odpowiedniej przepustki będzie uznawane za oszustwo Rady Świata prywatnego Elizjum.
7.4.1. Regulamin Świata prywatnego Elizjum definiuje uczestnictwo nawet jako obecność w lokacji na której przeprowadzana jest Krwawa Kopalnia.
7.4.1.1. W celu weryfikacyjnym Rada Świata prywatnego Elizjum posiada zezwolenie na obecność w lokacji bez posiadania przepustki.
8. Walki pomiędzy Graczami
8.1. Świat prywatny Elizjum jest Światem Gracz kontra Gracz.
8.2. Zarządca zastrzega sobie prawo do zmiany zasad walk pomiędzy Graczami na potrzeby wydarzeń cyklicznych/bądź jeśli uzna to za stosowne, informacje dotyczące zmian w systemie walk będą zamieszczane w Biuletynie.
8.2.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się do poinformowania Graczy o wprowadzanych zmianach z 12-godzinnym wyprzedzeniem poprzez reklamę Świata.
9. Komunikacja w Grze i na Forum Gry
9.1. Zakazane jest obrażanie, wyzywanie, pomawianie, grożenie uszczerbkiem na zdrowiu, szykanowanie, szydzenie, wyśmiewanie, poniżanie, oczernianie i szantażowanie w grze oraz na Forum Gry w stosunku do Gracza, jego członków rodziny, jak i najbliższych.
9.2. Używanie słów wulgarnych, cenzurowanie przekleństw, również w innym języku, pisanie wulgaryzmów skrótami oraz pisanie slangiem miejskim również jest karane.
9.3. Zakazane jest nadużywanie komend „/ls”, „/ln”, „/lm”.
9.4. Zakazane jest pisanie „PoKeMoNeM”.
9.5. Zakazane jest zakładanie tematów bez zgody Zarządcy Świata prywatnego Elizjum.
9.6. Gracz Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się do zachowania kultury słownej, oraz wyrażania się uprzejmie w stosunku do innych Graczy w grze oraz Forum Gry.
9.6.1. Zakazane są wszelakie, nawet drobne obrazy lub chamskie odzywki.
9.7. Każdy Gracz ma obowiązek przestrzegania zasad tematu na Forum Gry, które znajdują się w pierwszym poście.
9.8. Zakazany jest spam, flood lub trollowanie w grze, jak i na Forum Gry.
9.9. Zakazane są wszelkiego rodzaju prowokacje do łamania regulaminu lub kłótni, kłótnie oraz czynny udział w kłótniach.
9.10. Zakazuje się przedłużania stron, żebrania, publikowania treści zniesławiających inne osoby oraz psucia opinii Świata na Forum Gry.
10. Handel
10.1. Wszystkie przedmioty o randze unikatowej lub heroicznej nie mogą być sprzedawane za cenę większą niż 10 milionów złota.
10.2. Legendarne przedmioty sprzedać można maksymalnie za cenę esencji sakryfikacji pomnożonej o 20 milionów złota (40 esencji oznacza maksymalną cenę 800 milionów złota).
10.2.1. Przedmioty niemożliwe do przepalenia na esencję, bądź pochodzące z eventów, można sprzedać za maksymalnie miliard złota.
11. Kary
11.1. Na Świecie prywatnym Elizjum kary nakładane są za złamanie zapisków regulaminowych.
11.2. Kary na Świecie prywatnym Elizjum są nakładane na wszystkie Postacie Gracza.
11.2.1. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzenia postępowania sprawdzającego zostanie ustalone, że do naruszenia postanowień regulaminu Świata doszło w wyniku logowania osoby trzeciej poprzez system zastępców, kara, w wymiarze przewidzianym dla danego naruszenia, jest nakładana również na Konto zastępcy, jeżeli posiada on Postać na tym Świecie.
11.3. Każdy Gracz Świata Elizjum przechodzi okres próbny.
11.3.1. Czas trwania okresu próbnego to 60 dni od momentu założenia Postaci.
11.3.2. Podczas okresu próbnego, wszelkie kary Gracza zostają podwajane.
11.4. Ilość godzin wyciszenia jest przeliczana w skali 1:1 co do zabicia, innymi słowy 1 godzina wyciszenia ma równowartość 1 godziny zabicia Postaci.
11.5. Do nadania kary potrzebne jest zgłoszenie Gracza oraz pełen zrzut ekranu wraz z datą i godziną, zrzut ekranu nie może być pod żadnym pozorem obcięty, pomazany, przerobiony i tym podobne.
11.6. Na Świecie prywatnym Elizjum zakazane jest podważanie decyzji rady w temacie przeznaczonym do kar.
11.6.1. Jeśli Gracz nie zgadza się z nadaną karą, ma możliwość odwołania w wyznaczonym do tego temacie.
11.6.2. Wykłócanie się będzie karane.
11.7. Zarząd Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się do traktowania każdego zgłoszenia indywidualnie, z tego powodu przewiduje za każde wykroczenie karę od 1 godziny mute do 336 godzin zabicia.
11.7.1. Takowy punkt obejmuje zmienne kary za recydywę oraz odpowiednie stopniowanie wykroczeń.
11.7.2. Zarząd Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo w przypadku wykroczenia przez inną osobę niż Użytkownik na zmniejszenie lub cofnięcie nałożonej kary.
11.7.3. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się oraz radę Świata do rzetelnej oraz obiektywnej oceny wszelkich sytuacji, które mają miejsce na Świecie prywatnym Elizjum.
11.8. W przypadku ujemnej reputacji Gracz ma obowiązek do odrobienia reputacji w przeciągu 3 dni od momentu zaistniałej sytuacji, obok tego Gracz zobowiązuje się do poinformowania rady Świata o zaistniałej sytuacji w odpowiednim temacie. Postacie Gracza z ujemną reputacją zostają zabite na okres 336 godzin do momentu odrobienia reputacji lub zesłania na Świat wyrzutków.
11.9. Zakazane jest modyfikowanie zrzutów ekranu, w przypadku oszustwa Zarządca Świata prywatnego zastrzega sobie prawo do zesłania Gracza na Świat wyrzutków.
11.9.1. Jedynym i wyłącznym wyjątkiem jest zamazanie danych osobowych, jeśli takowe pojawią się na jakimkolwiek miejscu zrzutu ekranu.
11.10. Na Świecie prywatnym Elizjum aplikowane jest prawo precedensowe.
11.10.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji różniącej się od ustalonego precedensu.
11.11. Zakazane jest zgłaszanie na „siłę”.
11.12. Okres przedawnienia wynosi 14 dni od momentu popełnienia czynu.
11.12.1. W wyjątkowych sytuacjach Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu przedawnienia do 30 dni.
11.13. Zgłoszenie należy spełniać wymogi wyznaczone w punkcie I.7. Taryfikatora Kar.
11.14. W wyjątkowych przypadkach na Świecie prywatnym Elizjum obowiązuje polityka kar alternatywnych.
11.14.1. Jako karę alternatywną regulamin definiuje każdego rodzaju niedogodność związaną z łamaniem regulaminu obok podstawowych kar. Takowe kary koegzystują z podstawowymi karami zawartymi w regulaminie.
11.14.2. Kary alternatywne mają możliwość przyjęcia różnych form. Przykładem takowych kar są blokady pisania postów w specyficznych tematach, kary zabicia oraz wyciszenia Postaci inne niż przewidziane w głównej karze.
11.14.3. W przypadku sporności z karami alternatywnymi, to kary alternatywne mają pierwszeństwo jak, i zarówno wartość wykonawczą, rada Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do braku możliwości podważenia kary alternatywnej.
12. Odwołania
12.1. Każdy Gracz ma prawo odwołać się od kary w odpowiednim temacie.
12.2. Gracz ma 10 dni na odwołanie się od decyzji Zarządcy Świata prywatnego o przeniesieniu go na Syberię. Odwołanie należy opublikować w wyznaczonym do tego temacie.
12.3. Jeśli decyzja Zarządcy jest niezgodna z regulaminem, Gracz ma prawo odwołać się od tej decyzji u Administracji Gry Margonem.
12.4. Każdy Gracz Świata prywatnego Elizjum ma 3 dni, by odwołać się od kary zabicia lub od kary wyciszenia.
12.5. Zarząd Świata prywatnego Elizjum nie przewiduje możliwości odwołania się od kar alternatywnych opisanych w punkcie 11.14.
12.5.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do zmiany alternatywnej kary na inny rodzaj kary.
12.5.2. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do ułaskawienia Gracza ukaranego karą alternatywną.
12.6. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do powołania się na punkty 1.8., 1.9., 1.10. oraz 1.13. niniejszego regulaminu.
13. Debet
13.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obowiązkowych wydatków w celu opłacenia debetu Świata prywatnego, Gracze zostaną o takowych wydatkach poinformowani w odpowiednim temacie na Forum Gry.
13.1.1. Takowy obowiązek może zostać wprowadzony w przypadku kiedy debet Świata po 14 dniach od rozpoczęcia miesiąca nie został całkowicie spłacony.
13.1.2. Obowiązkowy wydatek jest ustalany indywidualnie zależnie od ilości posiadanych Postaci oraz ilości Graczy na Świecie, dokładne informacje dotyczące obliczeń będą publikowane w odpowiednim temacie na Forum Gry.
13.1.3. Obowiązkowy wydatek musi zostać spełniony w przeciągu 7 dni oraz udokumentowany w odpowiednim temacie na Forum Gry.
13.1.4. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do udzielenia zgody Graczom opłacenia obowiązkowego wydatku w imieniu kogoś innego.
13.1.5. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wykluczenia pewnej grupy Graczy z obowiązkowych wydatków w danym miesiącu.
13.2. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do ograniczenia statystyk Świata na okres spłacenia debetu Świata, takowe ograniczenie uwzględnia obowiązek posiadania wyczerpania w celu uzyskania łupu.
13.3. Gracz, który nie spełni swojego zobowiązania dotyczącego wydatku zostanie natychmiastowo wydalony na Świat wyrzutków.
13.3.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum nie przewiduje możliwości odwołania się od takowej kary wydalenia.
13.3.1.1. Wyjątkiem od tego punktu jest zgłoszona nieobecność Gracza przed wprowadzeniem obowiązkowych wydatków, która trwa ponad okres obowiązkowych wydatków.
14. Syberia
14.1. Złamanie postanowień ogólnych Świata prywatnego Elizjum opisanych w punktach 1.3. oraz 1.16.
14.2. Nieobecność niezgodna z postanowieniami punktu 2. Regulaminu Świata prywatnego Elizjum.
14.2.1. Wyjątek od tego punktu stanowi sytuacja, w której Gracz uzgodnił swoją nieobecność z Zarządcą zgodnie z zapiskami regulaminowymi.
14.3. Tymczasowa lub stała blokada Konta.
14.3.1 Zarządca Świata prywatnego Elizjum nie kwestionuje kar nakładanych przez Usługodawcę, Gracz karany jest wyłącznie za status blokady.
14.4. Podszywanie się pod członka rady, grupy eventowej lub osoby funkcyjnej.
14.5. Psucie klimatu, opinii Świata oraz działanie na jego niekorzyść (m.in. przez pisanie fałszywych recenzji).
14.6. Układanie wulgarnych wyrazów, obrazków lub znaków z przedmiotów.
14.7. Zmiana Użytkownika Konta.
14.7.1. W przypadku przypuszczenia zmiany Użytkownika Konta po prezentacji odpowiednich dowodów, Gracz może zostać zesłany na Syberię.
14.8. Oszukiwanie osób funkcyjnych lub Graczy w jakikolwiek sposób.
14.8.1. Rada Świata prywatnego Elizjum nie ingeruje w oszustwa podczas handlu, wyjątek od tej reguły stanowi sytuacja, kiedy Gracz poszkodowany dostarczy jednoznaczne i niezbite dowody, wtedy osoba dopuszczająca się oszustwa zostanie ukarana zgodnie z powyższym punktem regulaminowym.
14.9. Podburzanie, buntowanie Graczy przeciw radzie Świata prywatnego Elizjum.
14.10. Uzbieranie ponad 200 godzin kar.
14.11. W przypadku podejrzenia wobec Gracza o używanie skryptów automatyzujących rozgrywkę, po prezentacji odpowiednich dowodów, Gracz może zostać zesłany. Weryfikacja może przyjąć różne formy, a każdy Gracz Świata prywatnego Elizjum zobowiązuje się do współpracy.
14.12. Nieudany okres próbny.
14.12.1. Zarządca Świata prywatnego Elizjum zastrzega sobie prawo do wydalenia Gracza podczas okresu próbnego, bez odczekania pełnego zakresu okresu próbnego.
14.13. Wszystkie zaproszenia na Świat prywatny Elizjum publikowane są w Biuletynie.
14.13.1. Bezprawne uzyskanie zaproszenia na Świat prywatny Elizjum.
14.13.2. Brak odnotowania swojego przybycia w temacie 'Nowi Wojownicy'.
14.14. Przeniesienie Postaci Gracza ze Świata prywatnego Elizjum na inny Świat bez zgody zarządcy Świata prywatnego Elizjum.
14.15. W szczególnych wypadkach Zarządca zastrzega sobie prawo do zesłania na Syberię lub przydzielenia kary alternatywnej za coś, co nie zostało ujęte w regulaminie.
Akcje
Data: 10.09.2018
Publikacja regulaminu.
Obowiązuje od: 10.09.2018
Data: 19.09.2018
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 03.10.2018
Data: 18.12.2018
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 01.01.2019
Data: 31.01.2019
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 14.02.2019
Data: 25.04.2019
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 09.05.2019
Data: 06.07.2020
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 20.07.2020
Data: 04.04.2022
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 18.04.2022
Data: 27.10.2023
Dodanie punktów: 1.18, 1.19.
Obowiązuje od: 10.11.2023
Data: 20.12.2023
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 03.01.2024
Data: 19.07.2024
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 02.08.2024