Regulamin Świata Prywatnego Dionizos
1. Do postanowień ogólnych zaliczamy:
1.1. Możliwe zmiany regulaminu, o których Gracze zostaną poinformowani z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
1.2. Konieczność zapoznania się z regulaminem. Brak znajomości nie zwalnia z nieprzestrzegania go.
1.3. Ukaranie Gracza za dopuszczenie się złamania regulaminu. Kara może wystąpić w 2 postaciach: kill/publiczne upomnienie na Forum Gry.
1.4. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzenia postępowania sprawdzającego zostanie ustalone, że do naruszenia postanowień regulaminu Świata doszło w wyniku logowania osoby trzeciej poprzez system zastępców, sankcja, w wymiarze przewidzianym dla danego naruszenia, jest nakładana również na Konto zastępcy, jeżeli posiada on Postać na tym Świecie. Jeżeli naruszenie regulaminu Świata z użyciem danego Konta zostało dokonane przez inną osobę niż Użytkownik (zastępcę - nawet jeżeli nie posiada on Postaci na tym Świecie), nałożone sankcje mogą zostać cofnięte lub zmniejszone.
1.5. Przekroczenie przez Gracza krytycznego limitu godzin killa (200h) skutkuje przeniesieniem na Syberię. Nowi Gracze, którzy dostali się w wyniku konkursu, rekrutacji lub zaproszenia dla znajomego, mają ten limit zmniejszony do 150h killa na czas trzech miesięcy od założenia Postaci na naszym Świecie.
1.6. Zgromadzone kary resetują się co roku 1 stycznia o 50% posiadanych godzin (np. gdy Gracz uzbierał 100h przez cały rok, 1 stycznia zaczyna z 50h).
1.7. Nieaktywność powyżej 50 dni przez Gracza, skutkuje przeniesieniem go na Syberię.
1.8. Prawo do odwołania się od decyzji Zarządcy Świata prywatnego w sprawie zesłania go na Syberię; w tym celu Gracz powinien założyć odpowiedni temat, o nazwie [Dionizos] - odwołanie. Po założeniu tematu wszyscy niekarani Gracze mają prawo do decyzji, co zrobić z danym Graczem. Ostateczna decyzja co do Gracza podejmowana jest przez Zarządcę. Czas na odwołanie wynosi 10 dni.
1.9. Dostać można się przez rekrutacje, zaproszenia dla znajomych, czy też ewentualne konkursy. Oferty zakupu zaproszenia będą ignorowane, a Graczowi składającemu propozycję zostanie odebrana możliwość gry tutaj.
1.10. Zgłoszenia dotyczące naruszeń regulaminu powinny być zgłaszane tylko i wyłącznie do tematu “Wykroczenia”, maksymalnie 48h od ich popełnienia. Przy zgłoszeniu obowiązkowe jest zamieszczenie zrzutu ekranu z datą i godziną, oraz czatem globalnym bez żadnych edycji. Dowody spoza gry nie są brane pod uwagę.
1.11. Gracze zobowiązani są do posiadania nieujemnej reputacji.
1.12. Jeżeli Gracz w miesiąc po upływie bana nie wywiąże się z odrobienia ujemnych punktów reputacji, to jego Postać zostanie zesłana na Syberię.
1.13. Moderatorzy nie mają prawa podważać decyzji innych moderatorów. Opcja ta przysługuje jedynie Zarządcy.
1.14. Zarządca ma prawo odebrać rangę, w przypadku gdy SMC nie wypełniają swoich obowiązków.
1.15. Każdy Gracz, który otrzymał zaproszenie na serwer, zobowiązuje się wbić przynajmniej 50 poziom w czasie 2 tygodni od otrzymania zaproszenia na Świat. Niewywiązanie się z obowiązku wbicia poziomu skutkuje Syberią.
1.16. Nick Postaci nie może być obraźliwy, agresywny (np. kula w łeb).
1.17. Do każdego przewinienia musi być załączony dowód - screen. Na każdym screenie musi być widoczne całe pole Gry. Screeny nie mogą być zamazane ani posiadać wyciętych miejsc z okna Gry - to co jest poza oknem Gry nie musi być widoczne.
1.18. Obowiązuje zasada domniemania niewinności. Brak możliwości udowodnienia złamania regulaminu działa na korzyść zgłaszanego Gracza.
1.19. Temat wykroczeń służy tylko i wyłącznie do zgłoszeń oraz ewentualnej obrony zgłaszanego Gracza. Absolutny zakaz komentowania/oceniania postów przez osoby trzecie.
1.20. Gracz ma obowiązek udzielić wyjaśnień co do zgłoszenia/kary, gdy jest wzywany przez system światowy. W takim przypadku ma także obowiązek odblokować czat prywatny. Ignorowanie w tej sprawie Radnego - 24h.
1.21. Na Świecie mogą być przeprowadzane eventy z elementami losowymi, tj. konkursy, loterie i inne, w których wygraną lub nagrodą za udział są elementy Serwisu dostępne na danym Świecie, w szczególności dobra wirtualne możliwe do zdobycia lub nabycia w Grze. Dozwolone jest także oferowanie/zapraszanie do udziału w wyżej opisanych eventach.
2. W Grze, jak i na Forum Gry, obowiązują pewne punkty, których należy przestrzegać:
a) w grze:
2.1. Gracz musi przestrzegać poprawnej pisowni języka polskiego.
2.2. Gracz nie ma prawa obrażać innych. Poważniejsze groźby, obraźliwe słownictwo i zwroty, karane będą według ich powagi.
b) na Forum Gry:
2.1. Należy zachować kulturę osobistą.
2.2. Zakazuję się żebrania.
2.3. Spam, bezsensowne posty, łamiące zasady tematu, bezsensowne rozciąganie posta są zakazane.
2.4. Forum Gry nie służy do poniżania. Oczernianie innych Graczy, dokuczliwe komentowanie, czy też podobne formy ataku na danego Gracza/klan będą karane.
2.5. Na Forum Gry nie prowadzi się sporów prywatnych/klanowych.
2.6. Założenie tematu wymaga zgody Zarządcy.
2.7. Kary przyznawane są za poważniejsze wykroczenia. Za napisanie na Forum Gry z błędem ortograficznym kary nie ma, za błędy interpunkcyjne również, ale za celowe np. pisanie falą w kilku postach, czy też "trollowanie" w tematach poważniejszych, może zostać udzielona kara za spam.
3. Kary
3.1. Zabicie Gracza(y) ze zbyt dużą przewagą poziomową - 50h killa, ilość zabitych Graczy nie zwiększa kary. Jeśli walka odbywa się grupowo, kara nakładana jest na zabójcę, nie na wszystkich graczy w grupie. W przypadku posiadania logu walki/dowodu, gdy atakowany Gracz celowo unika wygrania walki poprzez np. przywracanie many, kara nie będzie nakładana.
3.2. Obraza Gracza lub klanu, prowokacja, niemiłe komentarze, ośmieszanie, groźby - 50-100h killa.
3.2.1. Pomówienia, oszczerstwa - 50h killa.
3.2.2. Błahostki nie będą karane. Noob to nie obraza, wyzywanie od zwierząt, wyzywanie rodziny Gracza jest uznawane za obrazę. Każdy przypadek jest traktowany indywidualnie. W razie wątpliwości co do uznania danego sformułowania za obraźliwe, decyduje Zarządca.
3.3. Próby przekupstwa - 100h killa.
3.4. Oszustwo na dużą skalę, bądź oszukiwanie w konkursie serwerowym - 150h killa.
3.5. Spam na Forum Gry, bezsensowne rozciąganie zbyt długim postem tematów, wykroczenia na Forum Gry - 12h killa.
3.6. Wielokrotne, bezsensowne minusowanie danego Gracza (minimum 5 bezsensownych minusów) - 12h killa.
3.7. Plusy/minusy emanujące nienawiścią, zazdrością - 12h killa.
3.7.1. Komentowanie/ocenianie postów w temacie "Wykroczenia" - 12h killa.
3.8. Poważne kłótnie w Grze (z wyjątkiem czatu klanowego oraz grupowego), na Forum Gry - 50h killa dla obydwóch stron.
3.9. Założenie tematu bez zgody Zarządcy - 24h killa.
3.10. Wybicie e2 – 30h killa, w przypadku wielokrotnego wybicia tej samej e2 w krótkim odstępie czasowym - 50h killa.
3.10.1. Wybicie herosa - 50h killa.
3.11. Nieznajomość regulaminu - przykładowo kłócenie się na Forum Gry lub w Grze o oczywiste rzeczy - 24h killa.
3.12. Zamazywanie/przerabianie/ucinanie screenów - 50h killa.
3.13. Żebranie na czacie w Grze/Forum Gry - 24h killa.
3.14. Układanie wulgarnych słów/kształtów z przedmiotów - 100h killa.
3.15. Zgłoszenia naruszenia regulaminu powinny być dokładnie opisane. Ważne jest, by nie zgłaszać byle czego, bo błahostki nie będą karane.
3.16. Karze podlegają wszystkie formy czatu, z wyjątkiem czatu klanowego oraz grupowego.
3.17. Zarządca ma prawo nałożyć karę w przypadku złamania innego punktu niż w regulaminie, jeśli jakieś zachowanie jest powszechnie uważane za złe. Wysokość kary będzie uzależniona od popełnionego wykroczenia. Naruszenia te mogą dotyczyć Regulaminu Serwisu i Gry Margonem lub Zasad Światów Prywatnych.
3.18. Zgłaszać mogą tylko Gracze, których dane zgłoszenie dotyczy. Gracze postronni, np. w przypadku obrazy osoby trzeciej, nie mają prawa zgłaszać w czyimś imieniu.
3.19. Za zgłoszenia, w których nie został złamany punkt regulaminu, Gracz, który zgłasza może zostać ukarany killem na 24h, jeśli jest to kolejne bezpodstawne zgłoszenie, np. jeśli ktoś zgłaszał za podobną rzecz i zgłoszenie zostało odrzucone.
3.20. W przypadku wykrycia oszustwa w zgłoszeniu na wykroczeniach - 200h killa.
4. Statystyki Świata
4.1. Poniższe statystyki Świata mogą ulec zmianie, a informacja o tym zostanie zawarta w temacie Blog Techniczny z przynajmniej 3-dniowym wyprzedzeniem.
Niszczenie łupów od różnicy poziomów: 50
Osłabienie tytanów: 50%
Doświadczenie za potwory: x5
Doświadczenie za questy: x5
Mnożnik Punktów Honoru: x3
Czas odnawiania się potworów: x3
Zmniejszenie szansy na pusty łup: x4
Automute: wyłączone
Wyłączona przewaga dla PvP: tak
Zdobycie łupu wymaga wyczerpania: nie
Komenda /me: włączone
Komenda /nar: włączone
Godziny PvP: 23:59 - 05:59
5. Gra
5.1. Zabijanie innych Graczy jest dozwolone pod warunkiem, że spełniane są poniższe wymagania:
- muszą odbywać się one honorowo, np: 1 vs 1, 2 vs 2, itd.,
- walczyć można również 2 vs 5, 1 vs 2 itd. ale nie odwrotnie,
- w przypadku zaatakowania np. 4 vs 3 poddanie przez 1 przeciwnika nie czyni walki honorowej.
5.1.1. Dozwolone jest atakowanie Gracza obok herosa oraz obok e2.
5.1.2. Gracz ma prawo atakować grupy, w których znajduje się przynajmniej 1 Gracz, którego ma prawo zaatakować. W tym przypadku zabicie członków grupy z mniejszym poziomem nie podlega karze. To samo tyczy się innych, zgodnych z regulaminem grup, np. Walka pomiędzy GraczA(244m) a GraczB(244b), GraczC(227w) – dozwolone.
5.1.3. Walki muszą być toczone z dozwoloną przewagą dla poziomów:
I) 1-299 - do 15 poziomów przewagi(nie dotyczy łaźni),
II) 300+ - nieograniczony poziom przewagi atakującego względem Gracza z minimum 300 lvlem, np. 350 może atakować 300 lvl, ale 350 nie może już atakować 299.
5.1.4. Kara przyznawana jest za zabicie Gracza, nie za samo zaatakowanie z przewagą. Screen przedstawiający zabicie powinien ukazywać koniec walki, z którego wynika, że Gracz atakowany został zabity.
5.1.5. Gracz z 300 poziomem może atakować Graczy od 285lvl, powyżej 300 lvl nie ma ograniczeń atakowania Graczy z minimum 300 poziomem.
5.1.6. W przypadku walki 2v2, 3v3 itd., walka rozdzielana jest na kilka walk 1v1. Atakować można grupy dwóch i więcej Graczy pod warunkiem, że każda z walk 1v1 odbywa się zgodnie z zasadami, tzn. bez przekroczenia dozwolonej przewagi poziomów. Przykład: GraczA(244), GraczB(217) vs GraczC(229), GraczD(202) -> traktowane jest to jako walka pomiędzy Graczami A i C oraz walka pomiędzy Graczami B i D. Od 300 poziomu walki w grupach muszą być honorowe, tj. 2v2, 3v3, itd., ale przy podziale na kilka walk 1v1, nie obowiązuje zakaz atakowania z 15 lvlami przewagi. Wszyscy uczestnicy muszą mieć przynajmniej 300 poziom.
5.1.7. Na wszystkich mapach tytanowych (wszystkie mapy, w których znajduję się potwór z rangą tytana) nie obowiązują ograniczenia przewagi lvlowej w walkach PvP. Można zatem przekraczać dopuszczalny limit 15 lvli.
5.2. Wszelkie formy wybijania e2/herosa nie są dozwolone. Ukarany zostaje Gracz, który danego potworka zaatakował, a nie cała grupa uczestnicząca w walce (jeśli jest to możliwe do zweryfikowania). Jeśli nie jest możliwe ustalenie, kto zaatakował, ukarana zostaje cała grupa.
5.2.1. Dowodem zajęcia herosa lub e2 jest screen poświadczający bycie pierwszym w promieniu respu danej e2 lub bezpośrednio przy herosie. Można zajmować tylko jedną elitę 2 na raz. Wylogowanie/oddalenie się od e2 powoduje automatyczne zwolnienie jej.
5.2.2. W przypadku gdy na e2 stoi inny Gracz i posiada nad Postacią duszka, Gracz ma prawo przejąć e2, jednak należy posiadać dowód, w którym dokładnie ukazane jest, że dany Gracz stoi na tzw. "duszku".
5.2.3. Herosa nie można zająć, gdy znajduje się on za kolizją, do której trzeba się dostać, przechodząc przez inną mapę, bądź trzeba dojść na około - w takim przypadku należy zająć herosa, stojąc na tyle blisko, by móc go zaatakować. Postać Gracza na screenie z zajęciem herosa powinna być w odległości maksymalnie 10 kratek obok herosa. Gracz zajmujący herosa musi stać cały czas maksymalnie 10 kratek od herosa. Odchodząc od niego, automatycznie go zwalnia.
5.2.4. Do udowodnienia wybicia moba potrzebny jest screen przedstawiający Gracza wybijającego moba w trakcie walki z danym potworem. W uzasadnionych przypadkach istnieje opcja nieposiadania takiego screena. Zarządca może sprawdzić w logach, kto o danej porze ubił danego moba, jednakże konieczne jest posiadanie screena udowodniającego, że obok danego potwora było się pierwszym. Próba oszustwa przez zgłaszającego kończy się karą zgodną z taryfikatorem.
5.2.5. Przyznanie się do winy na czacie jest wystarczającym dowodem wybicia potwora. Kara, w przypadku braku dowodów, prócz przyznania się do winy, zostaje skrócona o połowę.
5.2.6. W przypadku gdy 2 Gracze znajdą herosa w tej samej chwili i żadna z nich nie posiada screena potwierdzającego bycie pierwszym obok herosa, można losować herosa. Jeśli jednak Gracz będzie posiadał dowód udowodniający bycie pierwszym bliżej herosa, wybijający zostaje ukarany killem.
5.2.7. Jeżeli Gracz/grupa, który/która znalazł/znalazła herosa, zostaje zaatakowany/zaatakowana przez innego Gracza/grupę, nie można atakować w tym czasie potwora. Zabicie herosa podczas nieskończonej walki Gracza, której jest ten heros, skutkuje killem za wybicie herosa, co jest weryfikowane poprzez logi ubić przez Zarządcę.
5.2.8. W przypadku przelogowania Gracza, który znalazł herosa, może on wyznaczyć innego Gracza, do którego ten heros w danej chwili należy - Gracz musi znajdować się na mapie z herosem. Znalazca musi napisać na czacie globalnym przed przelogowaniem, czyj heros jest. Punkt ten nie dotyczy Gracza, która uczestniczy w walce PvP przy herosie.
5.2.9. Gracz, który zabije znalazcę herosa, przejmuje herosa. Musi posiadać screen potwierdzający zabicie znalazcy herosa. W przypadku zgłoszenia za wybicie udostępnia screen z zabiciem znalazcy. Atakujący znalazcę zobligowany jest również do posiadania screena, z którego wynika, że atakuje on znalazcę - są we 2 na mapie (dodatek "Gracze na mapie"). Punkt nie dotyczy sytuacji, w której w chwili początku walki PvP jest więcej niż 2 Graczy na mapie i nie jest możliwe ustalenie tego, kto danego herosa znalazł. W przypadku większej liczby osób na mapie przy początku próby zabicia przez innego Gracza znalazca ma prawo podczas walki PvP napisać, komu oddaje herosa.
5.3. Wojny prywatne i klanowe są dozwolone.
5.4. W przypadku włączenia bonusów za przewagę poziomową, zabronione jest atakowanie z przewagą powyżej 15 lvli także powyżej 300 poziomu.
6. Wojny
6.1. Gracz ma prawo do wypowiedzenia wojny drugiemu Graczowi. W tej sprawie należy napisać post w temacie "Wojny". Wojna trwa 2 tygodnie od momentu zaakceptowania jej w komentarzu przez SM. Nie trzeba podawać powodu wojny.
6.2. Wyróżniane są dwa typy wojen: wojny prywatne oraz wojny klanowe. Działają obustronnie. Są traktowane z osobna, tzn. można prowadzić w jednej chwili, będąc założycielem lub członkiem klanu, wojnę prywatną oraz klanową.
6.3. Na czas trwania wojny zabijanie postaci toczących ze sobą wojnę Graczy z dowolną przewagą poziomową nie będzie podlegało karom. W przypadku wojny klanowej można atakować niehonorowo, tzn. 10vs1, 2vs1, itd.
6.4. Grupowanie się z Graczami toczącymi ze sobą wojnę, także klanową, jest na własną odpowiedzialność. Jeśli twoja Postać zostanie przypadkowo zabita, nie będzie można zgłosić tego jako wykroczenia.
6.5. Dany Gracz może wypowiedzieć wojnę tylko jednemu Graczowi jednocześnie. Ta sama zasada tyczy się wojen klanowych.
6.5.1. W przypadku gdy Gacz pełni funkcję założyciela kilku klanów, klan nie jest traktowany z osobna- istnieje możliwość wypowiedzenia tylko jednej wojny w danej chwili.
6.6. Wojnę uznaje się za ważną poprzez potwierdzenie tego przez SM poprzez wpisanie daty zakończenia jej trwania w ocenie posta z jej wypowiedzeniem.
6.7. Kolejną wojnę można wypowiedzieć po upływie dwóch tygodni od czasu zakończenia poprzedniej wojny.
6.7.1. Niedopilnowanie terminu wojny podlega odrzuceniu jej + ukaraniu w kategorii spamu w temacie.
6.8. Wojna zostaje odrzucona w trzech przypadkach:
a) od czasu zakończenia poprzedniej wojny nie upłynęły 2 tygodnie,
b) w przypadku, kiedy wojna jest wypowiadana przez klan, w którym znajduje się mniej niż 5 Postaci,
c) jeśli w poście z wypowiedzeniem wojny klanowej nie ma listy członków obu klanów.
6.9. Podczas wojny klanowej w poście z wypowiedzeniem wojny, założyciel klanu, wypowiadającego wojnę, ma obowiązek wkleić screena z listą członków swojego klanu oraz klanu, któremu wypowiada wojnę. Odejście z klanu nie równa się z ucieczką przed wojną. Do czasu końca wojny Postać nadal może/być atakowana. W przypadku odejścia któregoś z członków klanu, klan z wojną ma prawo do atakowania danego Gracza z przewagą poziomową tak jak w przypadku wojny klanowej oraz Gracz, który odszedł z klanu, ma prawo do atakowania z przewagą poziomową osób z klanu, z którym miała wcześniej wojnę. Jeśli do klanu toczącego wojnę klanową dojdzie nowy Gracz, który nie miał w nim wcześniej Postaci, może on toczyć wojnę, zgodnie z zasadami prowadzenia wojny klanowej, np. Klan A wypowiada wojnę klanowi B, Gracz odchodzi z klanu A, ale dalej może atakować i być atakowanym przez klan B.
6.10. Wątpliwości co do przynależności klanowej Postaci w momencie ataku rozwiewane są przez podanie zrzutu ekranu historii klanowej przez założyciela klanu lub, jeśli nie jest to możliwe, przez sprawdzenie logów przez Zarządcę na Panelu Kontaktowym. W przypadku braku możliwości określenia dokładnej daty opuszczenia klanu przez Postać, kara nie zostaje nadana.
7. Syberia
7.1. Gracz może zostać zesłany na Syberię za:
a) Stałą blokadę Konta.
b) Przekroczenie 200 h killa, nowi Gracze przez okres 3-miesięczny od założenia Postaci - 150h killa.
c) Oczernianie bądź obrazę zarządu serwera (ZŚP i SMC).
d) Udowodnioną przez Panel Kontaktowy zmianę Użytkownika Konta.
e) Nieaktywność (musi minąć co najmniej 50 dni).
f) Dobrowolna prośba zesłania Gracza na Syberię.
g) Niewypełnienie zobowiązania się do danego czynu (przykładowo wbicia C poziomu w rekrutacji).
h) Niewyrównanie ujemnej reputacji w ciągu 30 dni.
i) Używanie programów wspomagających.
j) Niepomyślne przejście weryfikacji.
7.2. Odwołać się można, zakładając temat “[Dionizos-odwołanie]".
7.3. W nadzwyczajnych przypadkach, Zarządca zastrzega sobie prawo do konsultacji kary wraz z Radnymi i ewentualnemu złagodzeniu/drugiej szansie.
7.4. Zarządca ostatecznie podejmuje decyzję czy Gracz zostaje na serwerze. Zarządca może również zdecydować o Syberii "w zawieszeniu" -> każdy następny kill skutkuje wyrzuceniem na Syberię.
8. Postacie
8.1. Zaproszenie na pierwszą Postać można zdobyć w wyniku rekrutacji, polecenia znajomego lub konkursu. Dane o tego typu wydarzeniach widnieją na Profilu Zarządcy.
8.1.1. Zakupienie kolejnych Postaci wymaga wysłania odpowiedniej ilości złota na skrzynkę Zarządcy. Druga Postać - 50m, każda kolejna - 100m. Zakupuje się slot na daną Postać, a nie zaproszenie. Postać można wymienić bez opłaty (pkt 8.4).
8.1.2. Aby zakupić Postać, należy wysłać na skrzynkę do Zarządcy wymaganą kwotę złota oraz zamieścić wpis w temacie "Zaproszenia". W przypadku niespełnienia wymagań, złoto zostanie odesłane.
8.2.1. Zaproszenie na Postać można zdobyć także poprzez wygraną w konkursie.
8.3. Gracz może otrzymać zaproszenie na kolejną Postać w ramach nagrody przewidzianej w organizowanych konkursach/eventach bądź za zasługi dla serwera.
8.4. Gracz może wymienić posiadaną Postać.
8.4.1. Za wymianę uważane jest usunięcie posiadanej przez Gracza Postaci i otrzymanie nowego zaproszenia na Świat.
8.4.2. Gracz wysyła Zarządcy na pocztę screen z Profilu sprzed usunięcia Postaci, potwierdzający, że takową posiadał oraz po kasacji.
9. Nielegalne wspomagacze
9.1. Zakazane jest używanie programów, czy rozszerzeń automatyzujących rozgrywkę w jakikolwiek sposób - z wyjątkiem tych zatwierdzonych przez Usługodawcę. Lista osób odpowiedzialnych za weryfikację nielegalnych wspomagaczy będzie znajdować się w Blogu Technicznym, do którego odnośnik będzie na reklamie Świata.
9.2. Radny odpowiedzialny za weryfikację nielegalnych wspomagaczy po otrzymaniu prośby od Gracza lub z własnej inicjatywy ma prawo zweryfikować Gracza, któremu zarzuca się niedozwoloną automatyzację Gry. Weryfikacja może być przeprowadzona na odległość, jednakże wymagana jest odpowiednia dokumentacja aktywności w grze weryfikowanego oraz używanie komendy .reminder "Nick" "treść" w celu wysyłania poleceń. W wyjątkowych sytuacjach Radny może chwilowo upoważnić Gracza bez uprawnień do pomocy w weryfikacji, np. w celu dokumentacji ruchu Gracza weryfikowanego - wówczas Radny może upominać Gracza na odległość, a upoważniony Gracz będzie dokumentował zachowanie weryfikowanego. Sprawdzany Gracz podczas weryfikacji zobowiązany jest wykonywać wszelkie polecenia Radnego oraz potwierdzić swoją obecność.
9.2.1. Jeśli weryfikacja rozpoczyna się na czerwonej mapce (zgoda na PvP) Radny lub upoważniony przez niego Gracz ma obowiązek napisać na czacie lokalnym/globalnym (w przypadku upoważnionego Gracza - podając przy tym Nick Radnego, który udzielił jej upoważnienia), że przystępuje do weryfikacji. W przypadku zmiany mapy podczas weryfikacji musi na niej przesłać informację o jej trwaniu. Na zielonej (całkowity brak zgody na PvP) oraz żółtej (warunkowa zgoda na PvP) mapce Radny może pominąć tę czynność i przystąpić od razu do weryfikacji Gracza.
9.3. Weryfikacja nie może trwać krócej niż 5 minut, jednak istnieje możliwość, by zakończyć ją szybciej w kilku wyjątkowych sytuacjach - kiedy zakończy się pozytywnie (jeśli weryfikowany Gracz potwierdzi swoją obecność i wykona wszystkie polecenia) lub negatywnie/bez rozstrzygnięcia (gdy weryfikowany Gracz złamie polecenie dotyczące np. zakazu ruchu, wyloguje się, użyje teleportu na inną mapę lub dojdzie do ataku na weryfikatora/Gracza weryfikowanego).
9.3.1 Radny lub/i wyznaczony przez niego Gracz dokumentuje screenami sytuację w momencie rozpoczęcia weryfikacji, wszystkie komunikaty kierowane do Gracza oraz wszelkie zachowanie wskazujące na podejrzenie nielegalnych wspomagaczy u Gracza - bicie mobków w trakcie weryfikacji, przemieszczanie się przy ignorowaniu poleceń Radnego etc. Polecenia w trakcie weryfikacji przez MC/SM muszą być kierowane do podejrzanego przez komendę .reminder - dopiero w przypadku ewentualnej odpowiedzi przez weryfikowanego, MC/SM ma prawo skorzystać z innych form kontaktu jak np. czat lokalny/prywatny.
9.3.2. W momencie rozpoczęcia weryfikacji na czerwonej mapce (patrz punkt 9.2.1.) obowiązuje absolutny zakaz atakowania Radnego (lub Gracza do tego upoważnionej) przeprowadzającego weryfikację oraz Gracza weryfikowanego. W przypadku Radnego zakaz atakowania jest aktywowany wraz z napisaniem na czacie lokalnym/globalnym, że przystępuje do weryfikacji - w przeciwnym razie zakaz atakowania nie obowiązuje. Zakaz ten mija wraz z końcem weryfikacji - Gracz, który skorzystał z tego przywileju, po zakończeniu weryfikacji ma obowiązek napisać na czacie lokalnym/globalnym, że weryfikacja się zakończyła.
9.4. Jeżeli Gracz nie wykona poleceń Radnego lub nie potwierdzi swojej obecności, zostanie ukarany Syberią.
9.5. Celowe przedłużanie lub utrudnianie weryfikacji skutkować będzie killem 24-48h. Ponowna kara za ten punkt jest równoznaczna z zesłaniem delikwenta na Syberię. Jeśli Gracz jest aktywny w grze, ma obowiązek potwierdzenia swojej obecności w jak najkrótszym czasie.
9.6. Wylogowanie się lub użycie tp na inną mapę w trakcie weryfikacji jest równoznaczne z otrzymaniem 24h killa. Recydywa jest równoznaczna z zesłaniem delikwenta na Syberię.
Zarządcą Świata Prywatnego Dionizos jest Cfaniak.
Kontakt do Zarządcy:
* E-mail: pinox26@gmail.com
* Discord: cfaniak_26
Akcje
Data: 21.03.2015
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 04.04.2015
Data: 31.08.2018
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 14.09.2018
Data: 19.03.2020
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 02.04.2020
Data: 12.04.2021
Zmiana w punkcie 9.3.
Obowiązuje od: 26.04.2021
Data: 27.08.2023
Publikacja nowego regulaminu Świata.
Obowiązuje od: 10.09.2023
Data: 23.10.2023
Dodanie punktów: 1.20, 1.21. Zmiana w punkcie 1.4.
Obowiązuje od: 06.11.2023
Data: 18.02.2025
Zmiana w punkcie 8.
Obowiązuje od: 04.03.2025